سمعک جت اتیکن

ویژگی‌های اصلی سمعک جت اتیکن (Oticon Jet)

تجربه Open Sound

سمعک اتیکن Jet با تمرکز بر انجام مهم‌ترین وظیفه که ارائه صدای با کیفیت عالی است، به افراد مبتلا به کم شنوایی کمک می‌کند بتوانند پیشرفت کنند و از محیط اطراف خود لذت ببرند، حتی در مکان‌های پُر سروصدا مانند کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها. به کمک پردازشگر Velox‌ اتیکن، کاربران سمعک جت‌ از پردازنده‌ای قدرتمند بهره می‌برند که پردازش صوت سریع و تطابقی ارائه می‌دهد و تصویر صوتی دقیق و باجزئیات ارسال می‌نماید. قدرت Velox، جهت‌داری (دایرکشنالیتی) تطبیقی سریع و چندبانده را در ۱۵ کانال فرکانسی مستقل امکان‌پذیر می‌سازد. این مورد، شانس تمایز دقیق‌تر بین نویز‌هایی که از نظر طیفی با یکدیگر متفاوت هستند را افزایش داده و کیفیت صدای عالی در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد و برای اولین بار در سمعکی با سطح تکنولوژی پایه، ‌اتیکن کاهش سریع و موثر نویز را، حتی در بین کلمات، ارائه می‌کند. جت‌اتیکن حتی Feedback Shield LX جهت حذف فیدبک‌های آزاردهنده داشته و راحتی بهتری را در طول روز به کاربران ارائه می‌کند. اکنون، فلسفه BrainHearing‌ اتیکن بیش از هرزمان دیگری در دسترس است. سمعک جت (Jet) اتیکن 1

ویژگی اتصال

خانواده گسترده سمعک‌های جت با ۹ مدل برای ارائه، از مینی‌رایت (miniRITE) زیبا گرفته تا سمعک نامرئی سفارشی IIC کوچک، برای بیشتر کاربران مناسب است. همچنین در این سمعک‌ها تا ۱۰ باند تنظیمی وجود دارد که به متخصصان شنوایی کمک می‌کند، تنظیمات را در برخی مدل‌ها تا سطح ۱۰۵ dB HL برای مراجعین با کم شنوایی ملایم تا عمیق شخصی‌سازی کنند. قابلیت اتصال بی‌سیم (وایرلس) با کیفیت بالا و دیگر ویژگی‌های قدرتمند سمعک‌های دارای سطح تکنولوژی پایه‌ اتیکن، ویژگی‌های سمعک جت را کامل می‌کند. جت‌ اتیکن دارای قابلیت اتصال بی‌سیم با تعداد زیادی از لوازم جانبی ازجمله اپلیکیشن Oticon ON، آداپتور تلویزیون (TV Adapter)، ConnectClip ،EduMic و… است. جت‌ اتیکن سمعکی ساخته‌شده برای آیفون (MFi) است و بنابراین پخش مستقیم از آیفون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ را نیز ارائه می‌دهد. بااین‌حال، کاربرانی که دستگاه‌های اندروید دارند می‌توانند به‌سادگی با استفاده از ConnectClip صدا را در سمعک خود پخش کنند. جت‌ اتیکن با فناوری پیشرفته بلوتوث کم مصرف، مصرف انرژی را هنگام پخش صدا کاهش می‌دهد تا به طول عمر باتری کمک کند. سمعک جت (Jet) اتیکن 2

انواع سمعک جت‌ اتیکن

سمعک اتیکن Oticon، سمعک جت را در 9 مدل به بازار عرضه کرد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

۱. سمعک نامرئی IIC جت‌ اتیکن (Oticon Jet IIC)

این سمعک نامرئی در عمق مجرای گوش قرار می‌گیرد و کاملا مخفی است. سایز باتری ۱۰، فاقد ویژگی وایرلس (بی‌سیم).

۲. سمعک نامرئی CIC جت‌ اتیکن (Oticon Jet CIC)

این سمعک CIC‌ اتیکن دارای یک دکمه فشاری اختیاری است که به شما امکان می‌دهد صدا و برنامه‌ها را کنترل کنید. سایز باتری ۱۰، فاقد ویژگی وایرلس و دارای دکمه فشاری تغییر برنامه (اختیاری).

۳. سمعک داخل مجرا ITC جت‌ اتیکن (Oticon Jet ITC)

سمعک داخل کانال جت اتیکن دارای فناوری بلوتوثی اتصال مستقیم به iPhone ،iPad و iPod touch و اتصال با رابط موبایل به تلفن‌های همراه دارای سیستم عامل اندرویدی است. همچنین دارای تله‌کویل اختیاری برای گوش دادن بهتر صدا در مکان‌های عمومی با سیستم‌های لوپ (Loop) مانند تئاتر یا سینما است. سایز باتری ۳۱۲، دارای ویژگی وایرلس 2.4 گیگاهرتز و دکمه فشاری تغییر برنامه (اختیاری).

۴. سمعک داخل گوشی ITE Half Shell جت‌ اتیکن (Oticon Jet ITE Half Shell)

سمعک داخل گوشی نیم پوسته برای افرادی مناسب است که ضعف بینایی و مشکلات مهارت دست دارند. عمر باتری طولانی و گزینه‌های کنترل دستی بزرگتری دارد. این سمعک جت‌ اتیکن نیز دارای فناوری بلوتوثی اتصال مستقیم به iPhone ،iPad و iPod touch و اتصال با رابط موبایل به تلفن‌های همراه دارای سیستم عامل اندرویدی است. همچنین دارای تله‌کویل اختیاری برای گوش دادن بهتر صدا در مکان‌های عمومی با سیستم‌های لوپ (Loop) مانند تئاتر یا سینما است. سایز باتری ۳۱۲ یا ۱۳، دارای ویژگی وایرلس 2.4 گیگاهرتز و دکمه فشاری تغییر برنامه (اختیاری).

۵. سمعک داخل گوشی ITE Full Shell جت‌ اتیکن (Oticon Jet ITE Full Shell)

سمعک داخل گوشی پوسته کامل برای افرادی مناسب است که ضعف بینایی و مشکلات مهارت دست دارند. عمر باتری طولانی و گزینه‌های کنترل دستی بزرگتری دارد. این سمعک جت‌ اتیکن مانند مدل‌های ITC و ITE Half Shell دارای فناوری بلوتوثی اتصال مستقیم به iPhone ،iPad و iPod touch و اتصال با رابط موبایل به تلفن‌های همراه دارای سیستم عامل اندرویدی است. همچنین دارای تله‌کویل اختیاری برای گوش دادن بهتر صدا در مکان‌های عمومی با سیستم‌های لوپ (Loop) مانند تئاتر یا سینما است. سایز باتری ۳۱۲ یا ۱۳، دارای ویژگی وایرلس 2.4 گیگاهرتز و دکمه فشاری تغییر برنامه (اختیاری). سمعک جت (Jet) اتیکن 3

۶. سمعک پشت گوشی جت‌ اتیکن (Oticon Jet BTE)

سمعک پشت گوشی‌ اتیکن Jet دارای دکمه دوتایی برای تغییر ولوم صدا و برنامه‌ها است و در طیف رنگی متناسب با رنگ مو و پوست شما ارائه می‌شود. Oticon Jet BTE دارای فناوری بلوتوثی اتصال مستقیم به iPhone ،iPad و iPod touch و اتصال با رابط موبایل به تلفن‌های همراه دارای سیستم عامل اندرویدی است. دارای درجه حفاظت IP-68 در برابر آب و گردوغبار با پوشش نانو است. باتری سایز ۱۳، تله‌کویل، دکمه فشاری دوتایی و اتصال بلوتوث. مناسب برای کم شنوایی ملایم تا شدید.

۷. سمعک پشت گوشی پاور پلاس جت‌ اتیکن (Oticon Jet BTE Plus Power)

سمعک پشت گوشی پاور پلاس‌ اتیکن قوی و قدرتمند است و دارای دکمه دوتایی برای تغییر ولوم صدا و برنامه‌هاست. این سمعک در طیف رنگی متناسب با رنگ مو و پوست شما ارائه می‌شود. Oticon Jet BTE PP دارای فناوری بلوتوثی اتصال مستقیم به iPhone ،iPad و iPod touch و اتصال با رابط موبایل به تلفن‌های همراه دارای سیستم عامل اندرویدی است. دارای درجه حفاظت IP-68 در برابر آب و گردوغبار با پوشش نانو است. باتری سایز ۱۳، تله‌کویل، دکمه فشاری دوتایی و اتصال بلوتوث. مناسب برای کم شنوایی ملایم تا عمیق.

۸. سمعک مینی‌رایت جت‌ اتیکن (Oticon Jet miniRITE)

کوچکترین مدل پشت گوش در خانواده‌ اتیکن Jet، مدل مینی‌رایت جت‌ اتیکن است که در پشت گوش قرار می‌گیرد و با سیم نازک و تقریبا نامرئی به یک بلندگوی کوچک متصل می‌شود. بلندگو (رسیور) سمعک داخل مجرای گوش قرار می‌گیرد. این سمعک نیز دارای فناوری بلوتوثی اتصال مستقیم به iPhone ،iPad و iPod touch و اتصال با رابط موبایل به تلفن‌های همراه دارای سیستم عامل اندرویدی است. دارای درجه حفاظت IP-68 در برابر آب و گردوغبار با پوشش نانو است. دارای دکمه تکی برای تغییر ولوم صدا و برنامه‌ها،. باتری سایز ۳۱۲، مناسب برای کم شنوایی ملایم تا عمیق.

۹. سمعک مینی‌رایت تله‌کویل‌دار جت‌ اتیکن (Oticon Jet miniRITE T)

این سمعک جت دارای دکمه دوتایی برای تغییر ولوم صدا و برنامه‌هاست. مانند مدل مینی‌رایت جت‌ اتیکن است که در پشت گوش قرار می‌گیرد و با سیم نازک و تقریبا نامرئی به یک بلندگوی کوچک متصل می‌شود. بلندگو (رسیور) سمعک داخل مجرای گوش قرار می‌گیرد. همچنین دارای تله‌کویل برای گوش دادن بهتر صدا در مکان‌های عمومی با سیستم‌های لوپ (Loop) مانند تئاتر یا سینما است. این سمعک در طیف رنگی متناسب با رنگ مو و پوست شما ارائه می‌شود. دارای فناوری بلوتوثی اتصال مستقیم به iPhone ،iPad و iPod touch و اتصال با رابط موبایل به تلفن‌های همراه دارای سیستم عامل اندرویدی است. دارای درجه حفاظت IP-68 در برابر آب و گردوغبار با پوشش نانو است. باتری سایز ۳۱۲، تله‌کویل، دکمه فشاری دوتایی و اتصال بلوتوث. مناسب برای کم شنوایی ملایم تا عمیق.