تمرکز سیگنیا در سمعک­‌های آی‌ایکس توانایی مکالمه است. این ویژگی به همراه پیشرفت‌های شخصی‌سازی‌شده، هدف اصلی آن‌ها بود. این ویژگی در نهایت، به کاربران این امکان را می­‌دهد که با اعتماد به‌نفس با دیگران ارتباط برقرار کنند، در فعالیت‌ها مشارکت داشته و به تعامل بپردازند. این هدف، حتی برای مکالمات در محیط­‌های اجتماعی پُر سروصدا بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

ممکن است با خود بگویید این که سمعک کمک کند بهتر بشنوید، همان چیزی است که از سمعک انتظار می‌رود. اما هدف چیزی فراتر از بهتر شنیدن است و می‌خواهد آن‌طور که باید روی مکالمات تمرکز کند. همچنین می‌خواهد اجازه دهد که مکالمات پویا، سرزنده و منعطف باشند. این بهبود هر کجا باشید و بدون توجه به این‌که هنگام مکالمه به ‌طرف مقابل نگاه می‌کنید یا نه حفظ می‌شود.

سیگنیا این کار را با فناوری RealTime Conversation Enhancement که شیوه جدید آن­‌ها برای تجزیه ‌و تحلیل مکالمه و پردازش گفتار است، انجام می‌­دهد. در ادامه، این فناوری پیشرفته که مکالمات طبیعی و بدون دردسر را ممکن می‌سازد، بررسی می­‌کنیم و با نگاهی به ویژگی­‌ها و مزایای آن‌، به شما در تصمیم­‌گیری در مورد این‌که آیا این سمعک برای شما مناسب است یا خیر، کمک خواهیم کرد.

سمعک آی‌ایکس سیگنیا (Signia IX) 5

«شایان ذکر است، نویسنده این مقاله این سمعک‌ها را امتحان نکرده است. تمام اطلاعات ارائه‌شده بر اساس اطلاعاتی است که شرکت تولیدکننده منتشر کرده است.»

فناوری RealTime Conversation Enhancement سمعک سیگنیا آی‌ایکس

سیگنیا بیان می­‌کند که این فناوری که در سمعک‌های آی‌ایکس معرفی شده، پیشرفت مهمی می‌باشد که برای هماهنگی با مکالمات طراحی شده است. این تکنولوژی، فناوری منحصربه‌فردی است که با توجه‌ به منظرصوتی شما، تجزیه ‌و تحلیل، تقویت و تطبیق صدا را انجام می‌دهد.

«95٪ از کاربران، در زمان گفت­وگوی گروهی، عملکرد بهتری را گزارش کردند»

با این‌که این گزارش ادعای بزرگی است، اما اگر سمعک‌های IX آنچه را که سیگنیا وعده داده است محقق کنند، این فرصت فراهم می‌شود که از گفتار عالی در تمام محیط‌ها بهره‌مند شوید.

تجزیه‌ و تحلیل: با درنظرگرفتن 192000 نقطه داده (در هر ثانیه)، سمعک شما می­‌تواند محیطی که در آن هستید و همچنین افرادی که با آن­‌ها صحبت می­‌کنید را درک کند.

تقویت: روی صدای تمام افرادی که با آن­‌ها صحبت می‌کنید تمرکز می‌کند، بنابراین می‌توانید با وجود صدای پس‌زمینه، آن‌­ها را به‌وضوح بشنوید.

تنظیم: درحالی‌که مکالمه ادامه یافته و تغییر می‌کند، به‌آسانی 1000 بار در ثانیه تنظیم انجام می‌شود، تا شما بتوانید از مشارکت لذت برده و هیچ کلمه گفته‌­شده‌­ای را از دست ندهید.

 

سمعک آی‌ایکس سیگنیا (Signia IX) 6

ویژگی‌های اصلی سمعک سیگنیا آی‌ایکس

فناوری RealTime Conversation Enhancement  چگونه می­‌تواند در شنوایی من تفاوت ایجاد کند؟

سمعک‌های سیگنیا IX جایگزین پلتفرم سیگنیا ای‌ایکس (AX) شده و تمام ویژگی‌های AX را با پیشرفت‌های اندکی دارا می‌باشد. این پیشرفت‌ها آنچه را که برای راحت شنیدن لازم است، به‌ویژه تنظیمات لازم برای مکالمات گروهی را فراهم می‌کند.

کم‌ شنوایی چالش‌های زیادی را به ­همراه دارد

گفت­گوهای گروهی در میان ‌سروصدای پس‌زمینه یکی از مشکلات متعددی است که افراد مبتلا به کم‌ شنوایی با آن مواجه هستند. شنیدن، درک و مشارکت حتی در محیط­‌های ساکت نیز آسان نیست – هنگام مکالمه اگر صداها و نویزهای پس­‌زمینه را به محیط اضافه کنید، ناگهان همه چیز کاملا طاقت‌­فرسا می‌­شود.

این فناوری که پس از تکنولوژی پردازش Augmented Focus سیگنیا توسعه‌یافته و اولین‌ بار در سیگنیا AX دیده شد، شکل‌دهی امواج صوتی را به سطح بعدی می‌رساند. این فناوری تشخیص می‌دهد که در چه محیطی هستید، اطرافیان شما را که در حال صحبت‌کردن هستند (حتی در حال حرکت یا تغییر موقعیت) شناسایی کرده و محیط شنیداری زنده‌ای را ارائه می‌دهد – این بدان معناست که در لحظه برای مطابقت با ماهیت پراکنده مکالمات، سازگار می‌شود.

چرا این فناوری سمعک سیگنیا IX می‌تواند تفاوت ایجاد کند؟

من معتقدم که سیگنیا با فناوری RealTime Conversation Enhancement، می‌خواهد بگوید که تنها شنیدن و درک مکالمات کافی نیست، بلکه توانایی مشارکت فعال در مکالمات و اشتراک اطلاعات با همکاران، خانواده و دوستان هدف اصلی است. آیا این فناوری راهی به ‌سوی دستیابی به این هدف است؟

بله برنامه‌های پیشرفته‌تری وجود دارند که می‌توانند به شخصی‌سازی شنوایی شما در لحظه کمک کنند، اما مکالمات پویا بوده و از پیش تعیین و کنترل نشده‌اند. اینجا جایی است که این فناوری جدید  حرفی برای گفتن دارد.

اکنون می‌توانید هنگام شرکت در مکالمات، بدون فشردن دکمه­‌ای به پشتیبانی دسترسی پیدا کنید. این کار به­‌طور خودکار برای شما انجام می‌شود – جالب است، نه؟

با فناوری پردازش صدای خود 2.0 (OVP) سیگنیا در سمعک‌های IX از بهتر شنیدن صدای خودتان لذت ببرید.

تصور می‌کنم برای بسیاری از افراد، درک و احساس بخشی از مکالمه (حتی به‌طورکلی بهتر شنیدن) زمانی معنا می‌­یابد که صدای خودشان چقدر واضح و طبیعی شنیده می‌شود. می‌دانیم که صحبت‌کردن با دیگران برای فعال و قوی نگه‌داشتن مغزمان ضروری است، با تکنولوژی OVP اکنون می‌توانید از تجربه صدای خود که «درست» به‌­نظر می‌رسد لذت ببرید.

این تکنولوژی در نهایت از تعامل بیشتر در مکالمه پشتیبانی می­‌کند و باعث می‌­شود آن را آسان­تر و طبیعی­‌تر احساس کنید – در نتیجه به شما اعتماد به‌ نفس بیشتری می­‌دهد تا به‌سادگی صحبت کنید.

«78 درصد از مردم گفته‌­اند که وقتی سمعک را با OVP روشن استفاده می­‌کنند بیشتر در مکالمات شرکت می­‌کنند».

اتصال سمعک سیگنیا IX و لوازم جانبی سمعک

اتصال سمعک سیگنیا IX و لوازم جانبی سمعک

با سمعک‌های سیگنیا آی‌ایکس از اتصال پیشرفته و مطمئن بهره‌مند شوید، مانند:

  • تکنولوژی ساخته­‌شده برای آیفون (MFi)
  • برقراری تماس مثل هندزفری
  • ASHA (برای گوشی‌های تلفن همراه اندرویدی).
  • اتصال بلوتوثی
  • سازگار با Telecare سیگنیا برای حفظ ارتباط با شنوایی­‌شناس و بهره‌مندی از مراقبت و پشتیبانی از راه دور
  • سازگار با اپلیکیشن سیگنیا برای کنترل و مدیریت کامل سمعک‌های شما
  • سازگار با دستیار سیگنیا تا بهترین تجربه شنوایی شخصی ممکن را به شما ارائه دهد
  • سازگار با لوازم جانبی سمعک مانند Streamline Mic و Streamline TV برای پخش مستقیم صدا در سمعک شما.

اتصال بلوتوثی

انواع سمعک‌های آی‌ایکس سیگنیا

  1. سمعک سیلک آی‌ایکس سیگنیا (Signia Silk IX)

متاسفانه، مدل سیلک در پلتفرم AX موجود نبود، بنابراین ارائه مدل جدید این نسل، مدت­‌ها به‌تعویق ‌افتاده بود. اکنون، اولین سمعک شارژی نامرئی (CIC) جهان با میکروفون دوگوشی OneMic برای تمرکز بهتر در نویز به شما ارائه می‌شود:

  • سمعک داخل گوشی پیش‌ساخته
  • مخفی
  • نگهداری شارژ به ­مدت طولانی
  • تکنولوژی پیشرفته سیگنیا
  • کنترل کامل از طریق اپلیکیشن My Signia
  • شارژ در حال حرکت (پاوربانک جیبی با ارائه چهاربار شارژ اضافی به‌صورت بی‌سیم)
  • همچنین سمعک کراس آی‌ایکس (Pure CROS IX – Silk CROS IX) برای کسانی که کم شنوایی یا ناشنوایی یک‌طرفه دارند
  • موجود در دو رنگ موکا و مشکی

1.	سمعک سیلک آی‌ایکس سیگنیا (Signia Silk IX)

  1. سمعک شارژی پیور آی‌ایکس سیگنیا (Signia Pure Charge&Go IX)

سمعک ریک آی‌ایکس که در بدنه کوچک و براق خود از نظر زیبایی ظاهری دل­پذیر به‌­نظر می‌رسد، دارای ویژگی‌های زیر است:

  • گفت­وگوهای بی‌دردسر و طبیعی
  • راحتی و وضوح
  • اتصال بلوتوثی
  • تله­‌کویل اختیاری با مدل TIX
  • پشتیبانی و شخصی‌سازی هوش مصنوعی با پشتیبانی Signia Assistant
  • نگهداری شارژ به­ مدت طولانی
  • تکنولوژی پیشرفته سیگنیا
  • کنترل کامل از طریق اپلیکیشن My Signia
  • هر دو مدل در رنگ‌های مشکی، گرافیت، شامپاین تیره، سفید مرواریدی، طلایی، قهوه‌ای، بژ شنی، رز گلد و بژ موجود است

2.	سمعک شارژی پیور آی‌ایکس سیگنیا (Signia Pure Charge&Go IX)